بازداشت اعضای باند سارقان مسلح | دزدان حرفه‌ای به‌راحتی فریب خوردند

ماموران این خودرو را چند ساعت زیر نظر گرفتند تا اینکه متهمان با هدف انجام سرقت جلو یک مغازه طلافروشی توقف کردند. در این هنگام پلیس وارد عمل شد و سارقان را دستگیر کرد.
بازداشت اعضای باند سارقان مسلح | دزدان حرفه‌ای به‌راحتی فریب خوردند
کد خبر : ۵۸۲۱۵

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان مسلح خبر داد که قصد سرقت از یک طلافروشی را داشتند.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب با انجام کار فنی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی فردی را که دارای سابقه سرقت مسلحانه خودرو بود، در بندرعباس شناسایی کردند و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با بررسی و تحقیقات پلیسی روی این متهم مشخص شد وی با تشکیل یک باند قصد دارد برای انجام سرقت مسلحانه طلاجات به شهرستان میناب برود. ماموران در اقدام پیش‌دستانه با تشکیل دو تیم مجهز در ورودی میناب مستقر شدند و باند سه نفره سارقان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت:ماموران این خودرو را چند ساعت زیر نظر گرفتند تا اینکه متهمان با هدف انجام سرقت جلو یک مغازه طلافروشی توقف کردند. در این هنگام پلیس وارد عمل شد و سارقان را دستگیر کرد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در بازرسی بدنی از متهمان که مجموعا دارای ۱۸ فقره سابقه کیفری اعم از سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی و مشارکت در قتل بودند یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و تعداد ۸ تیر فشنگ جنگی و در بازرسی از خودرو سارقان یک قبضه اسلحه جنگی کلاش، به همراه خشاب و ۲۴ تیر جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع: سایت جنایی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر